پدیده تراول

بسیاری از زوج‌های جوانی که دوست دارند برای سفر ماه عسل خود، سفری لوکس به جزایر زیبا و دنج را تجربه کنند، مالدیو را به‌عنوان مقصد سفر انتخاب می‌کنند. این کشوراز هزاران جزیره است و هرآنچه که از یک جزیره‌ استوایی انتظار دارید، از آب‌های زلال، سواحل شنی سفید، درختان نخل، روزهای گرم و آفتابی و موقعیت‌های عالی برای غواصی، در اختیارتان می‌گذارد.مالدیو مالدیو بهشت روی زمینبسیار زیبایش معروف است

کافه Shell Beans:

این کافه دارای دو شعبه در مالدیو است. یک شعبه در شمال جزیره و دیگری اطراف آمینی ماگو است.

کافه‌ای با بهترین دسرها و شیرینی‌های سنتی و بین‌المللی. این کافه محبوب دارای منوی از غذاهای بین‌المللی و غذایی محلی می‌باشد که به ذائقه گردشگران متفاوت خوش می‌آید. حتماً قهوه‌های شل بینز را امتحان کنید چون جز بهترین‌های اینجا است که در کنار کیک‌های تازه می‌چسبد.

کافه شل بینز

رستوران موراکا MURAKA:

رستوران موراکا یک فضای عالی برای دیدن غروب زیبا مالدیو است، صرف شام و نوشدنی در یک فصای رویایی دل انگیز است، این رستورات روی یک اسکله چوبی ساخته شده ،کیفیت غذاهای دریایی این رستوران عالی است ، دکور بسیار زیبای و حداب است و ساعاتی بسیار رویایی در کنار پارتنر خود خواهید داشت سرو غذایی رومانتیک در غروب آفتاب که یک روز عاشقانه را برای شما رقم می‌زند. غذاهای لذیذ و نوشیدنی‌های متنوع MURAKA بر عالی بودن آن می‌افزاید.

موکارا

اینجا بهشت غذاهای دریایی است با دیواره های چوبی و موج های دریا، یکی از آرام بخش ترین و لوکس ترین فضاها را برای مشتریان دارد. هر وعده‌ی غذایی در موراکا یک اثر هنری است که چشم را خیره می کند! به طور خاص می توان به غذاهای دریایی محلی این رستوران اشاره کرد که با طعم های متفاوت و خاص مشتریان را شگفت زده می کند. یکی از انتخاب های شما در موراکا این است که سرآشپز، ماهی را درست سر میز شما طبخ کند!

برای اطلاع از قیمت تورهای مالدیو با کارشناسان آژانس پدیده بال تماس بگیرید